Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Profesorul meu de Fizica

Buna,dragi prieteni!
Ma bucur ca ati dorit sa vedeti acest articol,interesant zic eu,despre profesorul meu de Fizica
.Dumnealui se numeste Vilceanu Mihai si este un profesor de succes al Colegiului National "Ecaterina Teodoroiu".Numele colegiului spune deja foarte multe despre dumnealui.
Odata ajuns in clasa a IX-a,prietenii pe care am reusit sa mi-i fac,ma intrebau cu cine voi face Fizica.Abia prezentat,domnul Vilceanu Mihai,mi-a parut un om serios si dornic de a-si realiza profesia in cele mai bune conditii.Pe zi ce trecea prietenii mei ma avertizau asupra Fizicii,sa ma concentrez si sa dau tot ce e mai bun din mine,pentru ca domnul Vilceanu este un domn tendentios.Am luat in calcul tot ce mi s-a spus si nu am regretat mai tarziu.Domnul Vilceanu s-a dovedit a fi mai mult decat mi-a parut la inceput,"c'est a dire" un om care ajuta la intelegerea Fizicii,un om cu un mare orizont de cunostiinte si nu in ultimul rand, un om care ajuta persoanele deznadajduite.
Trecand anii de liceu,aflandu-ma in clasa a XI-a, am realizat ca domnul meu profesor de Fizica este si u prieten care incurajeaza in special studiul,avand la baza fapte.
Sa ma ierte dumnealui daca am scris ceva ce nu este adevarat sau ceva ce l-a suparat!
Numai bine!
X.O.X.O. Geo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu